مدیران در کمک به بیماران اتیسمی لحظه ای درنگ نکنند!
مدیران در کمک به بیماران اتیسمی لحظه ای درنگ نکنند!

به گزارش پگاه خبر: دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،وی که با هیات همراه ازمرکز جامع اتیسم فارس بازدید نمود ضمن دیدار و گفتگو با اعضای هیات مدیره و مدیریت این مجموعه توانبخشی و قدردانی از زحمات کادر شاغل در این مرکز اظهار داشت:کارکردن […]

به گزارش پگاه خبر: دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،وی که با هیات همراه ازمرکز جامع اتیسم فارس بازدید نمود ضمن دیدار و گفتگو با اعضای هیات مدیره و مدیریت این مجموعه توانبخشی و قدردانی از زحمات کادر شاغل در این مرکز اظهار داشت:کارکردن در مراکز درمانی، بازپروری ،توانبخشی معلولان ذهنی و حرکتی بویژه کار کردن در مراکز نگهداری کودکان اتیسم بسیارسخت وطاقت فرساست و فقط با عشق و ایثار است که میتوان به کار در چنین مجموعه هایی دل بست و عادت کردد و گرنه با این سختی و صعوبت کارها در اینگونه جاها کمتر کسی میتواند دوام بیاورد.

وی ضمن تاکید بر این مهم که مسوولان وزارت بهداشت و درمان و عزیزان مسوول در ادارات کل علوم پزشکی و بهزیستی فارس باید برای کمک به مرکز اتیسم فارس همراه و هماهنگ باشند گفت: اگر باور داریم که کودک اتیسم نیازمند توجه و حمایت است در کمک کردن به این ها و خانواده هایشان که رنج و نگرانی مفرطی را متحمل میشوند نباید لحظه ای درنگ کنند.

دکتر علیرضا پاک فطرت افزود :کار در مراکز اتیسم، انسانهای پای کار و عاشق میخواهد که به حمداله با ترکیب خوبی که از خواهران و برادران فعال و متخصص در مرکز جامع اتیسم فارس مشاهده میگردد این افراد دلسوز و عاشق حضوری موثر و ارزشمند دارند.

مسوولان فارس در حمایت از مرکز جامع اتیسم فارس لحظه ای تعلل نکنند!

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: در بیشتر ممالک دنیا اماکن عام المنفعه و حمایتی، خیریه ها و مراکز توانبخشی، با همراهی و مشارکت شهر داری ها ساخته ،اداره و مدیریت میشود لذا شهر داری و شورای شهر، بهزیستی، علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت و اداره کل مسکن و راه سازی استان در ارائه خدمات، مجوزها ،امکانات و حمایت های لازم به مرکز اتیسم فارس دریغ و تعلل نکنند.ما هم بعنوان نماینده مردم هر کاری برای پیشبرد اهداف و برنامه های اینگونه مراکز از دستمان برآید کوتاهی نمیکنیم.

نماینده اول مردم شیراز و فارس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وجود خیرین بزرگوار در شیراز پتانسیل خوبی برای بهره مند ی از الطاف و عنایات این عزیزان جهت تامین بخشی از هزینه های اینگونه مراکز است و شما عزیزان زحمتکش دراین مرکز هم باید بیش از گذشته از وجود پر مهر خیرین استان در تقویت مرکز و پیشبرد برنامه هایتان بهره مند گردید.

دکتر علیرضا پاک فطرت در پایان از هیات مدیره و مدیریت مرکز جامع اتیسم فارس خواست در اینکه اتیسم چیست؟ نشانه ها و علایم آن کدام است؟ شناخت و شناساندن این بیماری و…به مردم، فضا سازی رسانه ای نموده و نسبت به تولید محتوای سمعی و بصری و تبلیغات لازم در این زمینه تلاش نمایند.

گفتنی است پیش ازسخنان دکترپاک فطرت، اعضای هیات مدیره این مجموعه گزارش جامع و مبسوطی ازخدمات انجام شده و مشکلات پیش روی این مرکز ارائه و با قدردانی از حضور دکتر پاک فطرت دراین مرکز وبازدیدوگفتگوی سه ساعته باکادر، اعضای هیات مدیره و مربیان خواستار اختصاص زمینی مناسب و برخوردار از شرایط لازم برای ساخت فضاهای اداری ،آموزشی، نگهداری و توانبخشی مرکز جامع اتیسم فارس شدند.

انتهای پیام/