پیام استاندار فارس به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه فاطمه زهرا(سلام الله علیها)
پیام استاندار فارس به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

به گزارش پگاه خبر،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص) حضرت زهرای مرضیه، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) کوثرِ خیر و معرفت و چشمه ای از سرچشمه ی فضیلت های الهی و انسانی است. ایام شهادتِ اسوه […]

به گزارش پگاه خبر،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)
حضرت زهرای مرضیه، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) کوثرِ خیر و معرفت و چشمه ای از سرچشمه ی فضیلت های الهی و انسانی است.
ایام شهادتِ اسوه ی زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت مناسبی برای شناختن و شناساندن آن شخصیتِ بزرگ و درکِ نگاهی نو و ارج گذاری به شخصیت والای انسان ها به ویژه زنان و دختران بزرگوارِ جامعه ی بشری است.
شناختِ دُرُست و دقیقِ شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بر شور و شعور و بینش و مَنِش ها اثرگذار خواهدبود و علاوه بر اثرگذاری احساسی، بر عمقِ عشق و ایمان خواهد افزود و جایگاه ارزشمندِ زنان را در اسلام با تمام ارج و قرب و منزلت، در معرض دید و نگاه جهانیان قرار می دهد.
فاطمه زهرا(س)، همانند آسمانی پُر ستاره و روشنی بخش است و به فرمایش مقام معظم رهبری: « فاطمه زهرا (سلام الله علیها) آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن، ستاره های فروزان ولایت قرار گرفته است.»
اینجانب، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امیدوارم و دعا می کنم همواره در توالی قرن ها، یاد و نام حضرت زهرای مرضیه(س)، پرچمدارِ کاروان بشر در رسیدن به خیر و خوشبختی باشد. انشاءالله
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/