حل مشکلات کارگاههای تولیدی و واحدهای اقتصادی در دستور کار قرار گرفت .
حل مشکلات کارگاههای تولیدی و واحدهای اقتصادی در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش پگاه خبر ، استاندار فارس در همین رابطه ضمن بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان با شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی فیروزآباد بازدید کرد و دستوراتی از سوی استاندار در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این کارگاهها صادر شد . شرکت […]

به گزارش پگاه خبر ، استاندار فارس در همین رابطه ضمن بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان با شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی فیروزآباد بازدید کرد و دستوراتی از سوی استاندار در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این کارگاهها صادر شد .

شرکت صنایع شیر و فراورده های لبنی امین لبن فیروز آباد با ۳۰ سال سابقه در تولید محصولات لبنی به منظور اجرای طرح توسعه و یک شرکت صنایع غذایی از جمله واحدهایی بودند که مورد بازدید استاندارقرار گرفتند .

در این سفر ، همچنین کلنگ احداث مرکز معاینه فنی خودرو سنگین فیروزآباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام پذیرفت . کلنگ زنی طرح توسعه کارخانه کربنات سدیم کاوه به عنوان یکی از طرح های مهم اشتغالزای استان نیز در این سفر صورت پذیرفت ، این کارخانه که با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفر در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده ، بزرگترین کارخانه تولید کربنات سدیم در خاورمیانه قلمداد می شود . با اجرای طرح توسعه ، ظرفیت تولید این کارخانه افزایش و حداقل برای ۵۰۰ نفر دیگر اشتغالزایی می گردد .

استاندار فارس در این سفر ضمن تأکید بر سه مقوله سلامت ، معیشت و امنیت مردم که محور و اساس تمام برنامه های استان قرار دارد ، پیشنهاداتی را در خصوص استفاده از ظرفیت های توسعه اقتصادی شهرستان فیروزآباد ارائه کرد .

نماینده عالی دولت با تأکید بر توسعه و تقویت زیر ساختهای اقتصادی هر شهرستان ، با اشاره به تحقق جهش تولید در استان و به ویژه سهم بالای شهرستان فیروزآباد در پروژه های عمرانی جهش تولید ، تکمیل سد هایقر را زمینه ساز مناسبی برای حرکت رو به رشد اقتصادی شهرستان برشمردند . در این سفر از مراحل تکمیل این سد نیز بازدید شد .

انتهای پیام/