انجام صفر تا صد عملیات تولید و تبدیل مواد باز یافتی در شیراز
انجام صفر تا صد عملیات تولید و تبدیل مواد باز یافتی در شیراز

به گزارش پگاه خبر، در بازدید ساده و بدون تشریفات نماینده اول مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه کارگاه تولیدی و حمایتی بازیافت “برادران احسان نیا” به مدیریت خیّر کار آفرین علی احسان نیا، در شهرک محراب و دهپیاله شیراز، دکتر پاک فطرت اظهار داشت: زحمات خدا پسندانه شما و […]

به گزارش پگاه خبر، در بازدید ساده و بدون تشریفات نماینده اول مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه کارگاه تولیدی و حمایتی بازیافت “برادران احسان نیا” به مدیریت خیّر کار آفرین علی احسان نیا، در شهرک محراب و دهپیاله شیراز، دکتر پاک فطرت اظهار داشت: زحمات خدا پسندانه شما و امثال شما که در برگرداندن افراد طرد شده از خانه و خانواده و جامعه به چرخه کار و زندگی سالم میکوشید قابل تقدیر و تمجید است و امید و ارم دیگران هم که مثل شما دستی برکار خیر و کار آفرینی دارند پای کار بیاییند و با سرمایه های خرد و کلان خود نسبت به جذب سرمایه های انسانی و افراد جویای کار بکوشند که کار آفرینی در جامعه امروز ما از هر کار و تلاشی ارزنده تر و بهتر است.

وی گفت: بنده هم در مجلس شورای اسلامی هم با تمام توان، آماده همراهی و همکاری با شما عزیزان کار آفرین هستیم واز هر گونه حمایتی که منجر به پیشبرد امور اشتغال و کار افرینی در استان شود دریغ نخواهیم کرد.

دکتر علیرضا پاک فطرت افزود: در بسیاری از کشور های دنیا نگاه به بازیافت نگاهی کاملا متفاوت و اقتصادی است و زباله را برخی از دولت ها از مردمشان میخرند و به چشم طلای سیاه و یا طلای کثیف به آن نگاه میکنند.

تقدیردکتر پاک فطرت از کار آفرین نمونه حوزه بازیافت

این نماینده مجلس تاکید کرد: شما باید به فکر توسعه کارگاههای تولید وتبدیل مواد بازیافتی خود به محصولات مختلف باشید و با ایجاد کار خانجات مادر در این زمینه در شیراز و فارس نخواهید مواد خام تهیه شده از این کارگاهها را به استانهای دیگر بفرستید. شهرداری و شورای شهر، بانکها و اداره کل “صمت” استان فارس و… هم باید پای کار بیایند و حمایت کنند و زمین و تسهیلات و مجوز های لازم را در اختیار اینگونه کار افرینان بی ادعا قرار دهند تا شاهد کاهش آسیب های ناشی از بیکاری ها باشیم.

دراین بازدید “علی احسان نیا” مدیر این مجموعه به تفصیل به تشریح فعالیت ها و سیر مراحل جمع اوری مواد باز یافتی تا تبدیل آنها به مواد خام و قابل استفاده کارخانجات تبدیلی پرداخت و خواستار همراهی، همکاری و حمایت بیشتر دولت و مسوولان بویژه شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، اداره کل صمت و بانکها از چنین کارگاههای اشتغال زا شد. در پایان این بازدید لوح سپاس دکترعلیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان به پاس تلاشها و زحمات ارزنده کار آفرین و حامی اشتغال، “علی احسان نیا” به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/