بهره برداری از ۵۰۰ طرح آموزشی در استان فارس
بهره برداری از ۵۰۰ طرح آموزشی در استان فارس

به گزارش پگاه خبر: دکترعنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های نوسازی مدارس در شهرستان کوار با گرامیداشت  سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از رشادت های این سرباز وطن گفت:   تقدیر از خدمتگذاران انقلاب و کشور شایسته همه مردم هست و آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله […]

به گزارش پگاه خبر: دکترعنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های نوسازی مدارس در شهرستان کوار با گرامیداشت  سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از رشادت های این سرباز وطن گفت:   تقدیر از خدمتگذاران انقلاب و کشور شایسته همه مردم هست و آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله این نمونه های خدمتگذار است که سالها عمر خود را صرف توسعه انقلاب کرد.
وی با تقدیر از فعالیت مسولین محلی و نماینده مردم شهرستان کوار در مجلس شورای اسلامی و همچنین خیرین  اظهار داشت : اقدامات نیک اندیشانه خیران به معنی تحول در جامعه بشری است که معامله ای پر سود با خداوند است.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: فعالیت خیران سرمایه گذاری در منابعی است که پایان پذیر نیست و برداشت از این منابع، بازدهی و اثر گذاری بیشتری ایجاد می‌کند.
رحیمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش آموزش کشور هنوز از سوی برخی هزینه تلقی می‌شود گفت: توسعه کشور ها ناشی از سرمایه گذاری در بخش آموزش است زیرا زمینه اصلاح در بخش های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی از همین مسیر می‌گذرد.
استاندار فارس در ادامه از افتتاح ۶۰ آموزشگاه در شهر شیراز تا پایان سال خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ آموزشگاه و مراکز وابسته آن تا پایان کار دولت در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.
رحیمی با تشریح طرح های مختلف عمرانی در شهرستان کوار گفت: توسعه مراکز درمانی ، اجرای طرح سد کوارو راه های اصلی از جمله طرح های عمرانی در این شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/