آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمعه برگزار می‌شود
آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمعه برگزار می‌شود

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور گفت: آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۱۹ دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پگاه خبر:سرهنگ آرش اسفندیاری اظهار داشت: شعبه استخدام این نیرو از مهرماه تا ۲۳ آذرماه امسال به منظور تکمیل کادر افسری خود از بین جوانان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک ثبت‌نام کرد.

او با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۲ هزار نفر برای شرکت دراین آزمون نام نویسی کردند، افزود: آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۹ دی‌ماه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ۴ ساختمان دانشکده دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور ادامه داد: داوطلبان امروز و فردا با مراجعه به سایت آجا به نشانی www.aja.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون اقدام کنند.

سرهنگ اسفندیاری بیان کرد: افرادی که اطلاعات آن‌ها  با شناسنامه و مدرک تحصیلیشان مغایرت دارد می‌توانند به دفتر جذب ارتش به نشانی شیراز، میدان امام حسین، خیابان مشیر فاطمی، دفتر گزینش ارتش مراجعه کنند.

او در پایان از خانواده‌های داوطلبان خواست تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از تجمع و حضور در محل برگزاری آزمون خودداری کنند.

انتهای پیام/