پیام استاندار فارس به مناسبت پانزدهم دی ماه، سی و هفتمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) در امر گزینش
پیام استاندار فارس به مناسبت پانزدهم دی ماه، سی و هفتمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) در امر گزینش

به گزارش پگاه خبر:  متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پانزدهم دی ماه، سی و هفتمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) در امر گزینش، فرصتی مناسب برای قدردانی از بذل مساعی و همت والای گزینشگران عزیزی است که ضمن نگاه عالمانه و دقیق به امر خطیرِ گزینش، […]

به گزارش پگاه خبر:  متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پانزدهم دی ماه، سی و هفتمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) در امر گزینش، فرصتی مناسب برای قدردانی از بذل مساعی و همت والای گزینشگران عزیزی است که ضمن نگاه عالمانه و دقیق به امر خطیرِ گزینش، همواره اخلاق مدارانه، حافظِ حریم خصوصی شهروندان هستند و به دور از هرگونه افراط و تفریط، بر اساس قانون، شرع و اخلاق به وظیفه ی سازمانی خود عمل می کنند.
بدون تردید مهم ترین و مؤثرترین سرمایه ی هر سازمان، منابع انسانی دانا، توانا و صاحب صلاحیت است. هسته های گزینش بر اساس وظیفه ی ذاتی خود با معیارهای قانونی و اظهار نظر در امر بسیار خطیر صلاحیت افراد، در جذب نیروهای هر سازمان، نقش آفرینی می کنند و سلامت سازمان در گرو سلامت و دقت هوشمندانه ی آنهاست.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های مدیران، اعضا و کارشناسان و رابطان هسته های گزینش، دوام توفیق روزافزونِ گزینشگرانِ گرامی را از خداوند بزرگ خواهانم.
امید است تلاش شما در راستای اجرای قانون و منویّات مقام معظم رهبری و تحقق اهدافِ دولت خدمتگزار تدبیر و امید، بیش از پیش، قرین توفیق گردد. انشاءالله
رحیمی- استاندار فارس

انتهای پیام/