راه اندازی کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلانشهرهای کشور
راه اندازی کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلانشهرهای کشور

به گزارش پگاه خبر:مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از راه‌اندازی کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلان‌شهرهای کشور خبر داد. حمید جورکش با اشاره به اهداف راه اندازی این کارگروه گفت: تبادل تجربیات بین مراکز ۱۳۷ و تلاش جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست های مردمی از اهداف راه اندازی […]

به گزارش پگاه خبر:مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از راه‌اندازی کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلان‌شهرهای کشور خبر داد.

حمید جورکش با اشاره به اهداف راه اندازی این کارگروه گفت: تبادل تجربیات بین مراکز ۱۳۷ و تلاش جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست های مردمی از اهداف راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهرهای کشور است.

وی اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ کلانشهرهای کشور با توجه به تجربه ای که طی سالیان گذشته در زمینه پاسخگویی کسب کرده اند؛ از ایده‌ها و راهکارهای جدیدی برای بهبود فرآیندها و تسریع پاسخگویی به شهروندان استفاده می کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهرهای کشور را به پیشنهاد شهرداری مشهد عنوان کرد و گفت: سایر کلانشهرها همچون شیراز، تهران، ارومیه، قم، اراک، کرج، اصفهان، تبریز، ساری، رشت، همدان و اهواز از این پیشنهاد استقبال کردند و کارگروه راه اندازی شد.

جورکش با بیان اینکه مقرر شد در گام دوم، سامانه ۱۳۷ سایر مراکز استان ها و در گام سوم سامانه ۱۳۷ همه شهرها در این کارگروه عضو شوند، افزود: کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلان‌شهرهای کشور درخصوص مسائلی همچون فرآیندها، ساختار و چارت سازمانی، پرورش ایده ها و خلاقیت ها، اجرای نظرسنجی و طرح های پژوهشی گروهی و … بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/