سرپرست راه و شهرسازی فارس؛ ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی آماده آسفالت می باشد.
سرپرست راه و شهرسازی فارس؛ ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی آماده آسفالت می باشد.

سرپرست راه و شهرسازی فارس گفت: در صورت تامین قیر مورد نیاز ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش پگاه خبر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس ، فرزاد جمشیدی سرپرست این اداره کل افزود: برای آسفالت این ۲۵۷ کیلومتر […]

سرپرست راه و شهرسازی فارس گفت: در صورت تامین قیر مورد نیاز ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پگاه خبر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس ، فرزاد جمشیدی سرپرست این اداره کل افزود: برای آسفالت این ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی ۲۹ هزار تن قیر مورد نیاز است که در صورت تامین آن تا دهه فجر این پروژه ها که در کاهش ترافیک و ایمن سازی محورها نقش اساسی دارند افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: اهم این ۲۵۷ کیلومتر شامل ۲۲ کیلومتر بزرگراه فسا – داراب – حاجی آباد، ۱۷ کیلومتر بزرگراه شیراز – جهرم، ۱۶ کیلومتر بزرگراه نی ریز – قطرویه، ۳۰ کیلومتر محور گلکویه – دهکویه و ۴۰ کیلومتر محور خرامه – نی ریز می باشد.

مهندس جمشیدی  اذعان داشت: ۲۶ کیلومتر از محور فیروزآباد – فراشبند و ۱۷ کیلومتر محور سورمق –  اقلید – یاسوج آماده آسفالت است.

سرپرست راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در مجموع ۱۵۲ کیلومتر یک لایه و ۱۰۵ کیلومتر دولایه آماده آسفالت می باشد.