هشتمین آزمون استخدامی ۱۱ و ۱۲ دی برگزار می‌شود/ تعداد ۳۲۱۹۶ نفر برای استخدام در ۱۷ دستگاه اجرایی استان فارس ثبت نام نمودند که قرار است پس از برگزاری آزمون، تعداد۱۶۹۱ نفر به استخدام در آیند
هشتمین آزمون استخدامی ۱۱ و ۱۲ دی برگزار می‌شود/ تعداد ۳۲۱۹۶ نفر برای استخدام در ۱۷ دستگاه اجرایی استان فارس ثبت نام نمودند که قرار است پس از برگزاری آزمون، تعداد۱۶۹۱ نفر به استخدام در آیند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در شیراز و ۱۲ شهرستان استان فارس در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه خبر داد.

به گزارش پگاه خبر:مهندس احمدعلی افکاری با بیان اینکه اقلید، ارسنجان، شیراز، جهرم، داراب، فیروزآباد، فسا، کازرون، لارستان، ممسنی، مرودشت ، نی ریزی و لامرد، ۱۳ شهرستان استان فارس می باشند که قرار است هشتمین آزمون استخدامی در آن ها برگزار شود تصریح کرد: تعداد ۳۲۱۹۶ نفر برای استخدام  در ۱۷ دستگاه اجرایی استان فارس ثبت نام نمودند که قرار است پس از برگزاری آزمون، تعداد۱۶۹۱ نفر به استخدام در آیند.
وی در عین حال افزود: اداره ی کل آموزش و پرورش استان فارس، بانک توسعه تعاون، پست بانک ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل  بهزیستی استان، اداره کل پزشکی قانونی استان ، اداره کل  ثبت اسناد و املاک استان ، اداره کل  حفاظت محیط زیست استان ، اداره کل  دامپزشکی استان ، سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره کل استاندارد استان ، اداره کل  نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ، اداره کل  هواشناسی استان ، اداره کل فرودگاه ها ی استان ، اداره کل جهاد کشاورزی استان ، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله این دستگاه ها می باشند.
مهندس احمدعلی افکاری با بیان اینکه با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان ها ، مقرر شد تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ دی ۹۹ تغییر یابد.
وی از متقاضیان خواست برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون، اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که امروز یک شنبه ۷ دی ۹۹ منتشر می‌شود، مطالعه کنند.
بنا به گفته معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۹۹/۱۰/۰۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
وی یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
مهندس افکاری در خصوص متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا نیز تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۹۹/۰۹/۲۹ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۳ لغایت پنج شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۴ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
وی در عین حال خاطر نشان ساخت: همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
انتهای پیام/