مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند/ انتظار داریم برادری، صداقت و همدلی میان مدیران استان حاکم باشد
مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند/ انتظار داریم برادری، صداقت و همدلی میان مدیران استان حاکم باشد

استاندارفارس گفت: مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند؛ زیرا کوتاهی در این زمینه موجب حسرت و پشیمانی در آینده خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر:دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مدیران ستادی استانداری با بیان این که نشست های منظم با کارکنان استانداری باید در دستور کار معاونان و مدیران کل استانداری باشد، اظهارداشت: باید در این جلسات مباحث و موضوعات مرتبط با حوزه های کاری مطرح شود و شناخت کافی از همه کارشناسان و توانمندی هایشان وجود داشته باشد تا منجر به رفاقت و همدلی بیشتر در مجموعه استانداری شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که همگامی و همدلی میان مدیریت ارشد استان با دیگر قوا و ارکان استان برقرار است و تلاش می کنیم در صلح و آرامش اهداف استان را پیگیری کنیم، افزود: در آرامش هر دو طرف سود می کنند و در دعوا و درگیری هر دو طرف متضرر می شوند و این یک قاعده عقلی است.
وی با تاکید بر این که حریم قوه مجریه را حفظ کرده و اجازه دخالت را به کسی نمی دهیم، گفت: در عین حال گفتگو و پیدا کردن راهکارهای مشترک را به نفع مردم و کشور می دانیم.
دکتر رحیمی تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف، درست و مستند از عملکرد دولت باید در دستورکار همه مدیران قرار داشته باشد.
استاندارفارس گفت: مدیران باید از عملکرد دولت و عملکرد خودشان بدون لکنت و به صورت شجاعانه و مستدل دفاع کنند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که پیگیری امور بسیار مهم و ۸۰ درصد از حل مسئله را شامل می شود، گفت: انتظار داریم برادری، صداقت و همدلی میان مدیران استان حاکم باشد و همه در راستای رفع معضلات و خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کنند.
انتهای پیام/