بانک ها حامی سرمایه گذاران و پیشتاز رفع موانع تولید باشند
بانک ها حامی سرمایه گذاران و پیشتاز رفع موانع تولید باشند

به گزارش پگاه خبر:اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در جلسه شورای بانک ها که باموضوع پرداخت تسهیلات مسکن محرومان برگزار شد، بیان داشت: بانک ها یکی از زیر ساخت های توسعه و موتور محرک اقتصاد هستند که حمایت یا عدم حمایتشان از کارآفرینان وسرمایه گذاران تاثیر مستقیم در روند توسعه شهرستان دارد. […]

به گزارش پگاه خبر:اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در جلسه شورای بانک ها که باموضوع پرداخت تسهیلات مسکن محرومان برگزار شد، بیان داشت: بانک ها یکی از زیر ساخت های توسعه و موتور محرک اقتصاد هستند که حمایت یا عدم حمایتشان از کارآفرینان وسرمایه گذاران تاثیر مستقیم در روند توسعه شهرستان دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار نمود: تعامل ادارات و بانک ها در موفقیت وبه ثمر رساندن پرداخت تسهیلات بانکی موثر است و بایستی روندی در پیش گرفت که در اعتبارات شناور و تکلیفی حداکثر جذب را داشته باشیم.

فرودی افزود: بانک‌ها برای جذب تسهیلات ساخت مسکن محرومان مشارکت و روند کار بانکی را آسان تر کنند تا سهمیه شهرستان صد درصد جذب شود.
وی در ادامه اضافه نمود: یکی از مهمترین دغدغه های بانک ها بایستی اشتغالزایی و حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید باشد.

شایان ذکر است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افراد واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات مسکن محرومان به بانک های عامل جهت پرداخت مرحله ای معرفی می شوند.

انتهای پیام/