کسب افتخارات ملی در حوزه پژوهش برای فنی و حرفه‌ای فارس
کسب افتخارات ملی در حوزه پژوهش برای فنی و حرفه‌ای فارس

به گزارش پگاه خبر: دکتر کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بیان داشت: در جلسه ای کشوری که به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش به صورت وبینار از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شد، استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه پژوهش معرفی شد. آقای محمد رضا اکبری، مربی […]

به گزارش پگاه خبر: دکتر کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بیان داشت: در جلسه ای کشوری که به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش به صورت وبینار از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شد، استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه پژوهش معرفی شد.

آقای محمد رضا اکبری، مربی کشاورزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید جعفری شیراز نیز توانست عنوان پژوهشگر برتر کشور را از آن خود کند.
دکتر کوشکی خاطر نشان کرد: کسب این موفقیت ها بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته در طول یک سال گذشته محقق شد و با همت روسای مراکز، مربیان و کارشناسان افتخاری دیگر در حوزه پژوهش نصیب آموزش فنی و حرفه ای فارس گردید.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تالیف ۷۱ استاندارد آموزشی در یکسال گذشته خبر داده و گفت: برای تولید یک استاندارد آموزشی مربی بایستی ضمن آشنایی کامل با موضوع بر اساس یک طرح پژوهشی، انجام مطالعه و تحقیق اقدام به تدوین استاندارد آموزشی نماید. دکتر کوشکی تالیف ۲۴ جلد کتاب آموزشی و تولید ۲ هزار و ۳۴۶ عنوان محتوای الکترونیکی آموزشی را از دیگر دستارودهای پژوهشی این اداره کل در سال گذشته برشمرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس انتشار ۹ مقاله علمی و ثبت و تولید ۵۱ مورد ابداع، اختراع و نوآوری توسط مربیان و کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ا ی فارس را از دیگر عوامل کسب رتبه برتر استان در سطح کشور عنوان نمود.

انتهای پیام/