برگزاری نخستین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری معلمان هنرمند به میزبانی استان فارس
برگزاری نخستین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری معلمان هنرمند به میزبانی استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از میزبانی این استان برای برگزاری نخستین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری معلمان هنرمند به میزبانی فارس خبر داد و گفت: استان فارس تجربه میزبانی مسابقات مختلف در سطح کشور را داشته است و باتوجه به سبقه فرهنگی این استان یقینا این جشنواره به خوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر: دکتر فرهاد اسماعیلی در نخستین جلسه اعضای کارگروه جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمندکه به میزبانی فارس برگزار خواهد شد، گفت: توسعه، تعمیم و کاربست محتوای جشنواره و همایش ها است که کارامدی و ماندگاری یک همایش را تضمین می کند و میتواند گره گشای مسایل و مشکلات جامعه باشد.

اسماعیلی افزود: نخستین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری معلمان هنرمند به میزبانی فارس از دی ماه اغاز خواهد شد و انشاالله در اردیبهشت ماه سال اینده نیز اختتامیه ان را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اعضای کمیته اجرایی این همایش خواست تا از همه ظرفیت های دراختیارشان برای این همایش که توجه به هنر و هنرمند است بهره بگیرند

معاون پرورشی و فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: قابلیت ، توان و پیشینه تاریخی اموزش و پرورش فارس باعث شده است تا به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شود.

جهانبخش بانشی گفت:بی شک این جشنواره می تواند در تقویت جایگاه فرهنگ و هنر و ادبیات در بین فرهنگیان کشور به خصوص فرهنگیان فارس تاثیر به سزایی داشته باشد.

بانشی افزود: اعضای کارگروه و کمیته ها مشخص شده است و اقدام به هنگام و برنامه ریزی شده کمیته ها مورد تاکید است تا تمامی چالش ها و مشکلات را بتوان پیش بینی و مرتفع کرد.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اموزش و پرورش فارس گفت: جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرکف پویایی و شادابی و ایجاد فضای تعاملی برای هم افزایی و تعاملات فرهنگی از اهداف اساسی این جشنواره است.

خادمی از شناسایی معلمان هنرمند و علاقه مند به هنر، ارج گذاری و معرفی توانمندی های معلمان، توسعه و تعمیق فعالیت های جمعی و گروهی، فراگیر سازی و مردمی نمودن فعالیت های معلمان، تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند و استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درسی ملی و فعالیت های تربیتی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

انتهای پیام/