۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه در قالب پویش الف-ب-ایران در استان فارس افتتاح شده است
۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه در قالب پویش الف-ب-ایران در استان فارس افتتاح شده است

به گزارش پگاه خبر:استاندار فارس با بیان این که طرح ابتکاری پویش الف-ب-ایران با برنامه زمان بندی فشرده در سطح کشور با مدیریت وزارت نیرو صورت گرفته است، گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در قالب پویش الف-ب-ایران در سطح این استان به بهره برداری رسیده است. دکتر عنایت الله رحیمی […]

به گزارش پگاه خبر:استاندار فارس با بیان این که طرح ابتکاری پویش الف-ب-ایران با برنامه زمان بندی فشرده در سطح کشور با مدیریت وزارت نیرو صورت گرفته است، گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در قالب پویش الف-ب-ایران در سطح این استان به بهره برداری رسیده است.

دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پویش الف-ب-ایران که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در قالب این پویش به بهره برداری می رسد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که در استان فارس از فرصت پویش الف-ب-ایران استفاده کرده و تعدادی از پروژه های مهم و اثرگذار را در ماه های آینده تا پایان دولت به بهره برداری می رسانیم، افزود: پروژه هایی مانند آبرسانی خط دوم درودزن-شیراز، آبرسانی به داراب، زرین دشت و جهرم و همچنین افتتاح برخی سدها از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان بوده است.
وی با اشاره به این که تکمیل فاز دو خط دوم آبرسانی به شیراز به طول ۱۴ کیلومتر باقیمانده تا پایان سال به پایان خواهد رسید، ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان فارس و شیراز نیز پروژه های قابل توجهی را در دستورکار دارند که نوید خوبی برای مردم است که از آن جمله می توان به تصفیه خانه صدرا اشاره کرد که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
استاندار فارس با تاکید بر این که رفع مشکل آبرسانی تعدادی از روستاها را در دستور کار داریم، اعلام کرد: تعداد روستاهایی که طرح آبرسانی آن ها افتتاح شده است ۲۱۴ روستا، با جمعیت حدود یک میلیون ۲۵۰ هزار نفر و با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان است.
دکتر رحیمی ادامه داد: برق رسانی به طول ۱۲ کیلومتر صورت گرفته و احداث خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۴۳۳ کیلومتر اجرا شده است، افزود: استان فارس در زمینه تولید برق به ویژه با روش های نوین و خورشیدی در سطح کشور پیشتاز است و که خوشبختانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی در حال انجام است.

انتهای پیام/