برای مبارزه با قاچاق باید مرزها را کنترل کنیم
 برای مبارزه با قاچاق باید مرزها را کنترل کنیم

به گزارش پگاه خبر:استاندار فارس با تاکید بر این که در زمینه مبارزه با قاچاق باید به سمت کنترل مرزها برویم، گفت: وجود حدود ۲۰۰ هزار نفر اتباع خارجی و همسایگی با هشت استان که در برخی زمینه های جرم خیز هستند، کنترل قاچاق در این استان را با پنج میلیون نفر جمعیت و ۳۶ […]

به گزارش پگاه خبر:استاندار فارس با تاکید بر این که در زمینه مبارزه با قاچاق باید به سمت کنترل مرزها برویم، گفت: وجود حدود ۲۰۰ هزار نفر اتباع خارجی و همسایگی با هشت استان که در برخی زمینه های جرم خیز هستند، کنترل قاچاق در این استان را با پنج میلیون نفر جمعیت و ۳۶ شهرستان با دشواری همراه می کند.

دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار سردار اصلانی معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، اظهارداشت: امکانات مورد نیاز برای مدیریت آسیب های اجتماعی و مقابله با ناهنجاری ها و قاچاق باید به صورت متناسب در اختیار استان ها قرار گیرد تا مدیران استانی و شهرستانی بتوانند در این زمینه با موفقیت عمل کنند.
دکتر رحیمی تصریح کرد: دوگانگی ایجاد شده در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موجب ایجاد آسیب های اجتماعی می شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که وجود آشفتگی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسیار زیادی در بروز ناهنجاری ها دارد، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی که مدعی فعالیت در این زمینه هستند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
وی تصریح کرد: تلاطم های اقتصادی که موجب بروز ورشکستگی و مهاجرت افراد می شود می تواند تاثیر زیادی در ایجاد آسیب های اجتماعی داشته باشد.
استاندارفارس گفت: آسیب های اجتماعی از مسائل کلان کشور ناشی می شود و با برنامه ریزی در محدوده های کوچک نمی توان این مسائل را مدیریت کرد.

انتهای پیام/