مراسم تجلیل از پرستاران نمونه برگزار شد
مراسم تجلیل از پرستاران نمونه برگزار شد

به گزارش پگاه خبر:عنایت الله رحیمی در آئین گرامیداشت روز پرستار با گرامی داشت میلاد حضرت زینب (س) گفت: تلاش جانانه پرستاران در ایام کرونا  بر هیچ کسی پوشیده نیست و این  قشر زحمتکش از هیچ اقدامی برای حفظ سلامت مردم  دریغ نکرده اند. وی افزود: تجربه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است که هر […]

به گزارش پگاه خبر:عنایت الله رحیمی در آئین گرامیداشت روز پرستار با گرامی داشت میلاد حضرت زینب (س) گفت: تلاش جانانه پرستاران در ایام کرونا  بر هیچ کسی پوشیده نیست و این  قشر زحمتکش از هیچ اقدامی برای حفظ سلامت مردم  دریغ نکرده اند.
وی افزود: تجربه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است که هر گاه جامعه  ما تحت فشار و تحریم قرار گرفته،  مردم متحد تر  و منسجم تر شده اند و این تجربه در دوران دفاع مقدس و سایر سوانح طبیعی تکرار شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان شرایط کشور های  مختلف در مواجه با کرونا اظهار داشت : علی رغم تحریم و مشکلات اقتصادی جامعه ما  برای تامین اقلام بهداشتی از خود گذشتگی داشتند و خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این مهم میسر شد.
رحیمی با بیان اینکه  با همدلی و ایثار در بحران ها پیروز خواهیم بود گفت:خدمات ارزشمند پرستاران مانند فرشتگان نجات مایه افتخار است و ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات این بخش به طور کامل پرداخت شود.
گفتنی است این مراسم با تقدیر پرستاران نمونه استان پایان یافت.