تامین اعتبار سالن تخصصی تنیس روی میزلارستان دردستورکار قرارمیگیرد
تامین اعتبار سالن تخصصی تنیس روی میزلارستان دردستورکار قرارمیگیرد

 زیرساخت های ورزشی استان فارس در سال های گذشته رشد مناسبی داشته است. بسیاری از پروژه های لارستان با مشارکت مردم به نتیجه رسیده است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدارسیون تنیس روی میز به بررسی روند تکمیل و بهره برداری سالن تخصصی تنیس خلیج فارس در شهرستان لار پرداخت.
استاندار فارس در این دیدار با اشاره به اینکه در استان فارس پتانسیل های مختلفی در زمینه های ورزشی وجود دارد، عنوان کرد: در سال های گذشته زیربناها و زیرساخت های ورزشی در استان فارس رشد مناسبی داشته و حداقل به دو برابر نسبت به گذشته رسیده است.
دکتر رحیمی با بیان اینکه لارستان ضمن دارا بودن ویژگی های خاص، مردمانی مشارکت جو دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه ها در لارستان با مشارکت مردم خیر و با فرهنگ این منطقه به سرانجام رسیده است.
سالن ها و مجموعه های ورزشی، شرکت های دانش بنیان، پروژه های راهسازی،بهداشت و درمان و آبرسانی از جمله مواردی بود که به گفته استاندار فارس در لارستان با مشارکت خیرین انجام شده و در رفع مشکلات ثمر بخش بوده است.
وی تاکید کرد: دولت نیز در سال های گذشته اقدامات زیادی در لارستان انجام داده و اعتبارات درخور توجهی نیز به پروژه های این منطقه اختصاص یافته است.
دکتر رحیمی با بیان اینکه به تکمیل این سالن تخصصی تنیس روی میز در لارستان کمک خواهد کرد، یاد آور شد: با توجه به اینکه در منطقه گرمسیری گرایش به سمت ورزش های سالنی که امکان تنظیم درجه حرارت وجود دارد بیشتر است ، زیر ساخت های توسعه تنیس روی میز  نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در چارچوب مقدورات و با توجه به محدودیت های مالی که دولت با آن مواجه است روند ساخت و تکمیل و بهره برداری این مجموعه را دنبال کرده و تلاش می کنیم از منابع نقدی به تامین اعتبارات مورد نیاز آن بپردازیم.
رئیس فدارسیون تنیس روی میز هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری و همراهی استاندار فارس، عنوان کرد: فدراسیون تجهیز کامل این مجموعه تخصصی را انجام خواهد داد.
وی یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری این سالن شاهد میزبانی مداوم لارستان در بازی های تنیس روی میز خواهیم بود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

تامین اعتبار