تشکیل تیم های بهبود در شهرداری شیراز
تشکیل تیم های بهبود در شهرداری شیراز

مدیرکل دفتر نوسازی وتحول اداری شهرداری شیراز از تشکیل تیم های بهبود در شهرداری خبر داد و گفت: کار تیمی از جمله عوامل هم افزایی و موفقیت سازمانی می باشد. به منظور بهره گیری از انجام کار تیمی هدفمند، این موضوع در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است.

به گزارش پگاه خبر: داریوش ستایشگر اضافه کرد: دفتر نوسازی و تحول اداری با محوریت گروه بهبود روشها در راستای شناسایی علاقه مندان به کار تیمی و تشکیل تیم های بهبود شهرداری از سال های گذشته اقداماتی عملیاتی را انجام داده است.
وی افزود: جهت افزایش اثربخشی در انجام کار تیمی، این دفتر اقدام به تدوین دستور العمل ویژه برای تشکیل تیم های بهبود کرده است. همچنین با توجه به اهمیت موضوع اصلاح فرآیند ها و روش های انجام کار، روش تخصصی لازم تدوین و به منظور ایجاد ارتباط  دوسویه و استفاده همزمان از توان تیم ها، هر دو موضوع با یکدیگر تلفیق و در قالب دستورالعمل “اصلاح فرایندها و تشکیل تیم های بهبود” تهیه و مصوب شد.
مدیرکل دفتر نوسازی وتحول اداری شهرداری شیراز گفت: از جمله ویژگی های این دستورالعمل ایجاد راهکار مشخص و روشن برای ایجاد تحول و اصلاح فرآیند ها و روش های انجام کار در شهرداری شیراز با توجه به ماهیت و پیچیدگی سازمانی، بهره گیری از منابع معتبر  و مدل های مختلف مدیریت تغییر، استفاده از متدهای جدید و علمی جهت شناسایی و اصلاح فرآیندها، بهره گیری از توان افراد متخصص و استفاده از اقدام پژوهی جهت اصلاح فرآیند ها و پیش بینی موارد انگیزشی جهت جذب افراد علاقه مند در انجام کار تیمی و … است.