نشست مشترک و تخصصی با مدیران و فعالان بخش کالا و مسافر فارس
نشست مشترک و تخصصی با مدیران و فعالان بخش کالا و مسافر فارس

به گزارش پگاه خبر:در دومین روز از گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با حضور مهندس سیاهپور و تنی چند از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نشست های مشترک و تخصصی با مدیران ، فعالان و دست اندرکاران بخش کالا و مسافر فارس برگزار گردید.   مهندس سیاهپور […]

به گزارش پگاه خبر:در دومین روز از گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با حضور مهندس سیاهپور و تنی چند از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نشست های مشترک و تخصصی با مدیران ، فعالان و دست اندرکاران بخش کالا و مسافر فارس برگزار گردید.

  مهندس سیاهپور در حاشیه این نشست ها با اشاره به شرایط و محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: بخش های حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر استان فارس همواره زمینه ساز رشد ، شکوفایی و توسعه پایدار استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: شبکه حمل و نقل اولین شبکه ای بود که طی سالیان گذشته با انواع تحریم ها مواجه شد اما فعالان شریف این بخش با همه سختی ها،پای کار ایستادند و اجازه رکود در این بخش را ندادند.

مهندس علیرضا سیاهپور در ادامه خاطر نشان ساخت: به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا نیز شرایط فعالیت بخش کالا و مسافر را سخت تر شد اما فعالان این بخش مثل همیشه اجازه ندادند خللی بوجود آید.

بر اساس این گزارش در این نشست ها از زحمات فعالان حمل و نقل کالا و مسافر استان تقدیر بعمل آمد.

قابل ذکر است استان فارس از نظر تعداد رانندگان حرفه ای مقام اول کشور را داراست و از نظر تعداد سفر کامیون و میزان کالای حمل شده جزء استان های برتر کشور می باشد.​