نشست صمیمی تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای رانندگان کالا و مسافر استان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس
نشست صمیمی تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای رانندگان کالا و مسافر استان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

همزمان با فرا رسیدن ۲۶ آذر (روز حمل و نقل) سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر در سال ۱۳۶۲ و آغاز گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ، نشست صمیمی تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای رانندگان کالا و مسافر استان با مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر: در این جلسات جداگانه که با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی با هر یک از تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای رانندگان برگزار شد، مهندس سیاهپور با تبریک فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به تفصیل پیرامون اهمیت و جایگاه بخش حمل و نقل جاده ای استان در توسعه پایدار و همه جانبه فارس سخنرانی کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل و ممتاز رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای استان گفت: فارس به لحاظ تعداد رانندگان فعال حرفه ای در سطح کشور در مقام نخست کشوری قرار داشته لذا توجه به رفع معضلات و مشکلات این عزیزان همواره از دغدغه های مدیریت و کارکنان این اداره کل بوده است.

در پایان این جلسات لوح های تقدیر رانندگا نمونه فعال سال جاری به رؤسا و نمایندگان تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای رانندگان کالا و مسافر استان هدا شد.​