برنامه پزشک خانواده فراگیر شود
برنامه پزشک خانواده فراگیر شود

به گزارش پگاه خبر:  عنایت آله رحیمی در جلسه شورای مرکزی پزشک خانواده استان با اشاره به اهداف کلی اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: اجرای این طرح یک نعمت در استان محسوب می شود  و باید در جهت تقویت و رفع مشکلات آن گام برداشت. وی با بیان نتایج مثبت اجرای طرح پزشک خانواده در […]

به گزارش پگاه خبر:  عنایت آله رحیمی در جلسه شورای مرکزی پزشک خانواده استان با اشاره به اهداف کلی اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: اجرای این طرح یک نعمت در استان محسوب می شود  و باید در جهت تقویت و رفع
مشکلات آن گام برداشت.
وی با بیان نتایج مثبت اجرای طرح پزشک خانواده در کشورهای توسعه یافته، اظهار داشت :  رسیدگی تخصصی به مباحث حقوقی و درمانی در  هر  خانواده موضوعی الزام آور در جوامع  است و به همین دلیل اجرای این طرح در درمان و پیشگیری نقشی اساسی دارد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات صنفی افزود: اجرای این طرح برای اولین بار در فارس با مشکلاتی همراه بوده که باید با تشکیل یک کمیته مشترک، نسبت به شناسایی و رفع آن اقدام کرد.
رحیمی با تقدیر از تلاش های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، خواستار تلاش برای فراگیر کردن برنامه پزشک خانواده شد و خاطر نشان کرد :
کادر درمان برای تلاش های بی وقفه خود در این ایام باید احساس  غرور کند و ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات آنان را
از مسیرهای قانونی محقق کنیم.
گفتنی است این جلسه با بررسی مباحث نمایندگان پزشک خانواده و گزارش بیمه ها  و علوم پزشکی پایان یافت.