کارخانه فولاد خرامه احداث می شود /بخش خصوصی در زمینه خودرو سازی در فارس سرمایه گذاری می کند
کارخانه فولاد خرامه احداث می شود /بخش خصوصی در زمینه خودرو سازی در فارس سرمایه گذاری می کند

بخش خصوصی در زمینه قطعه سازی و خودرو سازی در فارس سرمایه گذاری می‌کند/ اعتبار لازم برای پروژه های بیمارستانی استان تامین و روند تکمیل این پروژه ها تسریع می‌شود

به گزارش پگاه خبر :در ادامه پیگیری مسائل مختلف استان فارس در سطح کلان و ملی دکتر عنایت الله رحیمی در سفر یک روزه خود به تهران در جلسات متعددی در حوزه های صنعت، تولید و بهداشت و درمان استان شرکت کرد.
استاندار فارس در حاشیه این دیدارها، به جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی فولاد خرامه اشاره کرد و افزود: پیگیری‌هایی جهت تسریع در موارد مورد‌ نظر کارخانه انجام شد.
معادن مورد نیاز کارخانه‌های فولادی استان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر رحیمی به پیگیری آن پرداخت.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با بیان اینکه قرار است بخش خصوصی در زمینه قطعه سازی و خودرو سازی در استان سرمایه گذاری کند، از انجام مذاکرات و به دست آمدن توافقاتی در این خصوص خبر داد.
پیگیری برای  ایجاد کارخانه و سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی شهرستان جهرم از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر ارشد استان فارس به پایتخت بود.
استاندار فارس درباره دیدار با دکتر تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، عنوان کرد: در استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور اقدامات گسترده ای در خصوص تکمیل زیرساخت ها و اجرای پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید انجام گرفته که تاکنون تعداد زیادی از آنها به مرحله بهره‌برداری رسیده است و تعداد دیگری نیز قابلیت تکمیل و افتتاح تا پایان دوره دولت دوازدهم را دارد.
تامین اعتبارات لازم برای ۷ پروژه عمرانی شاخص بهداشتی درمانی استان از موضوعات محوری دیدار دکتر رحیمی با معاون وزیر بهداشت بود.
بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی مرودشت بیمارستان ۶۴ تختخوابی رستم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارسنجان بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی نیریز، توسعه بیمارستان شهرستان مهر، احداث بیمارستان آموزشی امام حسین علیه السلام در شهرستان فسا،  بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی سیدالشهداء شهرستان جهرم و همچنین دو پروژه بیمارستانی شهر شیراز  از جمله پروژه هایی است که به گفته استاندار فارس با تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات پیشروی آنها، زمینه رشد و تعالی استان و افزایش آسایش و بهره مندی مردم این مناطق از خدمات دولت تدبیر و امید فراهم خواهد شد.