اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشوردر مورد انتخابات شورای شهر و روستا
اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشوردر مورد انتخابات شورای شهر و روستا

 به گزارش پگاه خبر؛ ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستارا اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: فعالیت اجرایی ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۵ آذر ۹۹ با دریافت گواهی عدم سوپیشینه  داوطلبان آغاز و در […]

 به گزارش پگاه خبر؛ ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستارا اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: فعالیت اجرایی ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۵ آذر ۹۹ با دریافت گواهی عدم سوپیشینه  داوطلبان آغاز و در روز ۱۸ آذر با فرمان شروع انتخابات از سوی وزیر کشور ادامه خواهد یافت.
صدو آگهی ثبت نام داوطلبان و تشکیل هیات های اجرایی بخش و اعلام نتایج صلاحیت ها تا تاریخی یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد و پس از آن رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی، اعلام اسامی تایید و ردصلاحیت شدگان با نظر هیات نظارت تا تاریخ دوم خرداد  ۱۴۰۰ انجام خواهد گرفت.
از تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۰ مهلت چهار روزه در یافت اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده در نظر گرفته شده که تا ده روز پس از آن نتایج نهایی آن اعلام می‌شود و سپس اسامی نهایی شده تا تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در قالب آگهی منتشر خواهد شد و تبلیغات های انتخاباتی از ۲۰ خرداد تا ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ اجرا و اخذ رأی نیز در روز ۲۸ خرداد ماه انجام خواهد گرفت.
گفتنی است این فرایند در بازه زمانی ۱۰۳ روزه از ۱۸ اسفند ۹۹ تا  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد و سایر اقدامات لازمه در قالب اطلاعیه های بعدی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
ستاد انتخابات کشور