دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با زندانیان بند نسوان
دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با زندانیان بند نسوان

به گزارش پگاه خبر، رئیس کل دادگستری فارس و معاونین قضایی دادگستری استان از زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان اندرزگاه نسوان ملاقات کردند. رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در بند نسوان زندان مرکزی شیراز به دیدار چهره به چهره با مددجویان این بند پرداخت و در حاشیه این حضور تأکید کرد: […]

به گزارش پگاه خبر، رئیس کل دادگستری فارس و معاونین قضایی دادگستری استان از زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان اندرزگاه نسوان ملاقات کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در بند نسوان زندان مرکزی شیراز به دیدار چهره به چهره با مددجویان این بند پرداخت و در حاشیه این حضور تأکید کرد: مدد جویان بند نسوان به لحاظ شرایط ویژه بیش از همیشه مورد توجه قضات قرار گیرند و همکاری بیشتری در راستای اعطای مرخصی و همچنینی استفاده از تسهیلاتی همچون آزادی مشروط برای آنان فراهم شود. وی همچنین به قضات توصیه کرد: به زندانیان این بند که دارای جرائمی مانند مواد مخدر و برخی از جرایم مالی هستند با رأفت بیشتری نگاه شود.
بحرینی معاون قضایی دادگستری فارس نیز دردیدار امروز مسئولین قضایی استان از زندان مرکزی شیرازگفت: با توجه به اختلاف نظری که در بحث توبه وجود دارد درکل جرایم سبک درجه ۵-۶-۷ و درمواردی که منجر به آزادی می شود باید این موارد، به دادگاه تجدید نظر ارسال شود.
اسحاق ابراهیمی گفت: در این بازدید علاوه بر ملاقات چهره به چهره زندانیان با مسؤولین قضایی، پنجمین بسته معیشتی که به تعداد ۲۱۰ بسته توسط خیرین این استان تهیه شده بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع می شود.
ابراهیمی یادآور شد: با اجرای طرح پایش زندانیان، تاکنون تعداد۴۶۵۰ کاربرگ تهیه و به مراجع قضایی ارسال شده است.