بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلخانه ای پاسارگاد
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلخانه ای پاسارگاد

به گزارش پگاه خبر:امروز د‌و‌شنبه ۹۹/۹/۱۰ فلاحی فرماندار و اعضا اجرایی کارگروه سرمایه گذاری شهرستان از گلخانه های سعادت شهر. همت آباد و علی اباد بازدید و از نزدیک مسائل این واحدها بررسی شد. فرماندار شهرستان با اشاره به مقرون به صرفه بودن تولیدات گلخانه ای هم از نظر توجیه اقتصادی و هم مصرف بهینه […]

به گزارش پگاه خبر:امروز د‌و‌شنبه ۹۹/۹/۱۰ فلاحی فرماندار و اعضا اجرایی کارگروه سرمایه گذاری شهرستان از گلخانه های سعادت شهر. همت آباد و علی اباد بازدید و از نزدیک مسائل این واحدها بررسی شد.
فرماندار شهرستان با اشاره به مقرون به صرفه بودن تولیدات گلخانه ای هم از نظر توجیه اقتصادی و هم مصرف بهینه آب بیان داشت در شهرستان پاسارگاد ۳۰ هکتار سطح زیر کشت گلخانه وجود دارد و تا پایان سال ۲۰ هکتار دیگر افزوده خواهد شد.
ایشان در ادامه بیان داشت امروز در گلخانه های کوچک مقیاس همت آباد که با تلاش مضاعف و حمایت دولت و مشارکت مردم در سال جاری راه اندازی شد هر کیلو فلفل دلمه رنگی صادراتی حدود ۴۰ هزار تومان به فروش میرسد و این محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه قطر و کشورهای اروپایی از جمله روسیه صادر میشود .
ایشان در ادامه ابراز داشت در سال جهش تولید بنا داریم تا پایان سال ۲۰ هکتار به سطح زیر کشت گلخانه های شهرستان بیفزاییم و در این راستا در چارچوب قانون حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.