آموزش و پرورش فارس زیر ذره بین نمایندگان /ماجرای تخلفات گسترده چیست
آموزش و پرورش فارس زیر ذره بین نمایندگان /ماجرای تخلفات گسترده چیست

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه در تلاشیم تا تحقیق و تفحص از اداره آموزش و پرورش استان فارس از سال ۹۲ تاکنون را کلید بزنیم، گفت: موضوع تحقیق و تفحص در استان را در مرحله نخست از اداره کل آموزش و پرورش استان فارس شروع کرده ایم به طوری که این موضوع در اولویت نمایندگان استان قرار دارد.

به گزارش پگاه خبر: ابراهیم عزیزی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه تاکنون مجلس سئوالات زیادی را از وزرا انجام داده  و به موضوع تحقیق و تفحص ورود کرده، گفت: اگرچه نمایندگان انگیزه کافی را برای استیضاح وزرا دارند اما بنا به مصلحت و ملاحظاتی مانند دوقطبی سازی های کاذب در کشور موکلان مردم فعلا از ابزار استیضاح استفاده نکرده اند.

نماینده شیراز و زرقان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دیوان محاسبات در حال انجام وظیفه اش است و در زمان مناسب با مدیران متخلف برخورد می کند افزود: خوشبختانه در حال حاضر تحقیق و تفحص در بسیاری از امور در حال رسیدن به نتیجه مناسب است.

عزیزی با اشاره به اینکه گزارش های بسیار بد و نامید کننده ای از اداره کل آموزش و پرورش استان به دست ما رسیده ، خاطر نشان کرد: عملکرد بد و نامطلوب این اداره کل باعث شده تا مردم به شدت از آن ناراحت و گله مند باشند.

او  با اشاره به اینکه تخلفات بسیار گسترده ای در اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته  ، افزود: در حال حاضر بسیاری از پرونده های مربوط به تخلفات اداره کل آموزش و پروش استان در مراجع قضایی مفتوح است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: با توجه به اینکه بسیاری از پرونده های مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان توسط مراجع نظارتی به دستگاه قضایی ارسال شده است بنابراین از دستگاه قضا انتظار داریم که با این موضوعات با قاطعیت برخورد کند تا مردم همواره امیدوار باشند که با مظاهر با فساد در تمام سطوح برخورد می شود.