کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیازهای طولانی مدت محرومان نیز توجه دارد
کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیازهای طولانی مدت محرومان نیز توجه دارد

استاندار فارس گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر نیازهای روزمره محرومین به مسائل طولانی مدت افراد تحت پوشش مانند تهیه خانه نیز توجه دارد و با ایجاد اشتغال زمینه خودکفایی و از تحت پوشش خارج شدن آن ها را فراهم می کند؛ هم اکنون فرزندان کمیته امداد مناصب بسیاری را در سطح مدیریت کشور در اختیار دارند.

به گزارش پگاه  خبر ، دکتر عنایت الله رحیمی در رزمایش بزرگ مهرورزی که با حضور رئیس کمیته امداد کشور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد ، با بیان این که همراهی و همدلی میان مسئولین و عزت مردم فارس در این مراسم بسیار پررنگ به چشم می آید، اظهارداشت: مردم ما با کمک های خود در دوران شیوع کرونا شعر
بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
را تعبیر کردند و با عمل به آموزه های دینی عملکرد افتخارآمیزی داشتند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که در ایام شیوع کرونا بزرگ ترین کمک ما به یکدیگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارتباط کمتر است، افزود: محدودیت های جدیدی که اعلام شده است حتما سختی هایی را برای مردم به دنبال خواهد داشت که از عذرخواهی می کنیم ولی اگر عده اندکی بخواهند با بی توجهی، سلامتی تعداد زیادی از مردم را به خطر بیندازند حاکمیت مداخله می کند و اجازه این کار را نخواهد داد.

وی با تاکید بر این که کادر درمان به شدت تحت فشار هستند و به صورت چند شیفت کار می کنند، گفت: برای کمک به کادر درمان و خانواده و اطرافیان خودمان باید دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیریم و اجازه ندهیم کرونا به انسجام اجتماعی، سلامتی و اقتصاد کشور ضربه بزند.

استاندار فارس با بیان این که هر جا همدلی و همفکری حاکم بوده است مانند دوران دفاع مقدس به موفقیت دست پیدا کرده ایم و از نتایج آن بهره مند شده ایم، ادامه داد: در مبارزه با کرونا نیز با همدلانه و یکدلانه وارد عرصه شویم و لطف و کمک خداوند نیز شامل حال ما خواهد شد.

دکتر رحیمی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر روز ذلیل تر می شوند و نظام اسلامی سربلندتر از قبل در دنیا اهداف خود را دنبال می کند.

این مراسم شامل اهدای یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان، افتتاح ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان، افتتاح ۵۰۰ پنل خورشیدی برای اشتغال زایی افراد تحت پوشش، توزیع سه هزار تبلت برای تحصیل دانش آموزان، توزیع دو هزار وسائل گرامایشی در مناطق محروم و کلنگ زنی دو پروژه مسکن مددجویی با مشارکت خیرین در سطح استان فارس بود.