طرح همیار سلامت رونمایی شد
طرح همیار سلامت رونمایی شد

طرح همیار سلامت گامی موثر در قطع زنجیره انتقال کرونا خواهد بود

به گزارش پگاه خبر، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین رونمایی از طرح همیار سلامت شهید سپهبد سلیمانی و گزارش گیری از نواحی بسیج درخصوص رزمایش بزرگ سلامت دفاع زیستی، با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوبی در استان فارس صورت گرفته است تاکید کرد: فارس یکی از استان های موفق در زمینه کنترل و مقابله با شیوع کرونا بوده است.
استاندار فارس  رفع آلودگی  در نقاط مختلف شهری و روستایی، تولید ماسک، تداوم کمک های مومنانه، تولید مواد ضدعفونی، تولید اکسیژن و افزایش آن،  کمک به کادر درمان و اغنا سازی افکار عمومی  را از جمله این اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: همه این برنامه ها در چارچوب همدلی، همکاری و همفکری با مجموعه شورای تامین و ستاد استانی کرونا انجام شد و  هم نظری  و همپوشانی که بین مسئولین استان وجود داشت و دارد در موفقیت این اقدامات اثرگذار بوده و امیدواریم در ادامه این موضوع اثرگذار باشد و بتواند  وجود این ویروس را از جامعه پاک کند.
دکتر رحیمی بیان کرد:  طرح همیار سلامت با هدف پیشگیری از گسترش بیماری و بیماریابی و کمک به گذراندن دوران نقاهت و کمک به کادر بهداشت و درمان بر اساس اجرای فرمان مقام معظم رهبری انجام شده و نوید بخش این است که می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حسن طرح همیار سلامت در مقایسه با سایر طرح ها اجرای آن از پایین به بالا است، اظهار کرد: این طرح از خانواده شروع می‌شود و به جامعه شهری و روستایی گسترش پیدا می‌کند و امیدواریم زمینه قطع زنجیره انتقال بیماری را فراهم کند.

استاندار فارس همچنین  از فرمانداران و مسئولان ستاد کرونای شهرستانها و شورای تامین شهرستان ها که زحمات زیادی کشیدند نیز تقدیر کرد و گفت:  همه اقداماتی که تاکنون انجام شده زیر نظر ستاد استانی کرونا و ستادهای شهرستانی کرونا با همکاری سایر مجموعه ها بوده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس از فرمانداران و بخشداران و شهرداران و دستگاه‌های اجرایی خواست هماهنگی و همکاری لازم را در اجرای موفق  طرح همیار  سلامت داشته باشند.
وی عنوان کرد: یقینا با حضور برادران بسیجی در این طرح می توانیم به توفیقات بیش از پیش نائل شویم.

دکتر رحیمی در پایان از زحمات و پیگیری‌های رییس جمهور، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، وزیر بهداشت، وزیر کشور و همکاری همه جانبه سپاه، ارتش، بسیج، مجموعه خیرین و پیگیری های دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد.