فرماندار ویژه داراب در دیدار با رئیس بیمارستان داراب:
فرماندار ویژه داراب در دیدار با رئیس بیمارستان داراب:

با توجه به شرایط کرونا کلیه تصمیمات ما سلامت محور است و قاطعانه و با جدیت در حوزه سلامت از تصمیمات و عملکرد حوزه بهداشت و درمان حمایت می کنیم وظیفه ما حمایت قاطع از مدافعان سلامت است

به گزارش پگاه خبر: معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در دیدار با رئیس، مدیر داخلی و مدیردفتر پرستاری بیمارستان امام حسن مجتبی شهرستان داراب ضمن تقدیر از مدافعان سلامت بیان داشت: رئیس و کادر مدیریتی بیمارستان داراب از نخبگان شهرستان هستند و در شرایط بسیار سخت امروز که درحال جنگ سلامت هستیم باتصمیمات خوب و تلاش کادر درمان که فرماندهان جنگ هستند، می توانیم پیروز این جنگ باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه وظیفه خود میدانیم که از مجموعه بهداشت و درمان حمایت کنم افزود: امروز با توجه به شرایط کرونا کلیه تصمیمات ما سلامت محور است و قاطعانه و با جدیت در حوزه سلامت از تصمیمات و عملکرد حوزه بهداشت و درمان حمایت می کنیم.

فرودی درپایان گفت: کلیه تصمیمات سخت گیرانه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در راستای کنترل این بیماری و کاهش فشار بر کادر درمان است.

قابل ذکر است که دکتر عوض زاده رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب در ابتدای جلسه مسائل، مشکلات ، طرح ها و برنامه های پیش روی این بیمارستان را تشریح نمودند.