استاندارفارس خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان: تاثیر خدمات دولت بر زندگی مردم را به روشنی تشریح کنید
استاندارفارس خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان: تاثیر خدمات دولت بر زندگی مردم را به روشنی تشریح کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه بررسی پروژه های قابل افتتاح هفته دولت اظهارداشت: خدمات نظام و تلاش های دولت در یکسال گذشته که علیرغم همه مشکلات تحریم و بحران های طبیعی و مشکلات سیاسی صورت گرفته است ، باید به صورت روشن و شفاف بیان شود تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه بررسی پروژه های قابل افتتاح هفته دولت اظهارداشت: خدمات نظام و تلاش های دولت در یکسال گذشته که علیرغم همه مشکلات تحریم و بحران های طبیعی و مشکلات سیاسی صورت گرفته است ، باید به صورت روشن و شفاف بیان شود تا موجب امید و نشاط در جامعه شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که مشکلات مختلف موجب شده است که پروژه های بزرگ و مهم دولت به چشم نیاید ، گفت: باید با تشریح اثرات خدمات دولت در زندگی و سفره مردم، توجهات به این اقدامات و خدمات جلب شود.

وی ادامه داد: اشتغال زایی طرح های تولیدی، افزایش قابل توجه تعداد تخت های بیمارستانی و سایر تجهیزات و امکانات درمانی در بخش دولتی و خصوصی و خدمات زیربنایی باید به صورت روشن و با زبان هنر و زبان مردم بیان شود.

استاندارفارس با تاکید بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در رسانه ها و ارائه گزارش های جذاب به مردم، اظهارداشت: هماهنگی لازم با صدا و سیمای مرکز فارس برای حضور و گزارش دهی مدیران استان صورت گرفته است و لازم است در این گزارش ها از تصاویر و فیلم های جذاب و گویا برای جلب نظر مردم استفاده شود.

دکتر رحیمی با بیان این که یکی از شاخصه های شهیدان رجایی و باهنر، حضور بدون تکلف در میان مردم و همراهی با مردم است، افزود: هفته دولت فرصتی است که مدیران می توانند با رعایت دستورالعمل های لازم در میان مردم حضور یافته و مسائل و مشکلات آنان را بررسی و رفع کنند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از فرصت هفته دولت برای ملاقات با خانواده شهدای دولت به ویژه همکاران شهید خود استفاده کنند.

وی با اشاره به این که هر چه به پایان دولت نزدیک می شویم تلاش برای تخریب دولت و ندیدن خدمات بیشتر می شود، گفت: باید تلاش ها در این زمینه جدی تر از قبل باشد و اطلاع رسانی به صورت ملی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.