درخشش پرسنل مهارتی استان فارس در سطح کشور
درخشش پرسنل مهارتی استان فارس در سطح کشور

اسامی روسای مراکز و مربیان برتر کشوری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام شد که در این فهرست ۹ نفره نام سه نفر از استان فارس به چشم می خورد.   پس از اعلام نتایج، «محمد آقایی»، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرودشت به عنوان رییس مرکز برتر […]

اسامی روسای مراکز و مربیان برتر کشوری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام شد که در این فهرست ۹ نفره نام سه نفر از استان فارس به چشم می خورد.

 

پس از اعلام نتایج، «محمد آقایی»، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرودشت به عنوان رییس مرکز برتر کشوری، «سودابه مهبودیان»، مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شیراز به عنوان مربی برتر کشور در رشته ایمنی و بهداشت و «الهام دبیری»، مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان جهرم به عنوان مربی برتر کشور در رشته صنایع دستی انتخاب شدند.

 

استان فارس با اختصاص ۳۳ درصد از افراد منتخب کل کشور، در میان تمامی استان ها رتبه نخست را از آن خود کرد.

گفتنی است برای انتخاب نفرات برتر کشور شاخص هایی از جمله فعالیت های آموزشی، فعالیت های پژوهشی از جمله تدوین کتاب و ثبت اختراعات، مدارک تحصیلی، سوابق مدیریتی و مربیگری، خلاقیت، ابتکار و نوآوری، مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان و صرفه جویی در منابع مد نظر قرار گرفته است.