ورود واحدهای تولیدی تعطیل شده شهرستان به چرخه تولید سرعت می گیرد
ورود واحدهای تولیدی تعطیل شده شهرستان به چرخه تولید سرعت می گیرد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :با پیگیری های مستمر انجام شده ومساعدت مدیران استانی دو واحد تولیدی تعطیل شده لبنیاتی شهرستان به چرخه تولید بر می گردند . وی افزود :در راستای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان و سند پیشران توسعه استان چهار طرح تولیدی و […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :با پیگیری های مستمر انجام شده ومساعدت مدیران استانی دو واحد تولیدی تعطیل شده لبنیاتی شهرستان به چرخه تولید بر می گردند .
وی افزود :در راستای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان و سند پیشران توسعه استان چهار طرح تولیدی و محرک توسعه شهرستان گنجانده شده بود که تلاش جمعی برای رفع مشکل انها در حال پیگیری است .
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ممسنی اضافه نمود :در بخش طرح های محرک توسعه شروع مجدد احداث سد پارسیان و احداث جاده نوراباد به گناوه ودر بخش تولیدی شروع به کار کارخانجات لبنیاتی کیان لبن و رادک نیز تعیین تکلیف خواهد شد .
ایوبی گفت :در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقامتی شهرستان که با حضور مدیرسرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان و معاونین اعتباری بانک های کشاورزی و پست بانک استان و مدیران جهاد کشاورزی و صمت و مدیران واحدهای تولیدی مذکور بر گزار گردید مشکلات انها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .
ایوبی گفت :مشکل معوقات بانکی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش این دو واحد تولیدی تامین و شروع فعلیت ازمایشی کارخانه کیان لبن تا پایان ماه جاری اجرایی خواهد شد .
وی اضافه نمود :شروع فعالیت یک واحد آبمیوه گیری وجابجایی کارخانه تولید خوراک دام و طیور و احداث یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی نیز طرح وبه تصویب رسید .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اظهار داشت :رویکرد مدیریت ارشد استان در پیگیری مستمر مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی افق و چشم انداز خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده ایجاد کرده که امیدوارم از موقعیت ایجاد شده واحدهای تعطیل شده شهرستان نیز به چرخه تولید برگردند .