فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شیراز از سرگرفته شد
فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شیراز از سرگرفته شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری از ۱۵ تیر متوقف شد و با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز شنبه یازدهم مرداد از […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری از ۱۵ تیر متوقف شد و با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز شنبه یازدهم مرداد از سرگرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مجتبی زوربخش افزود: فعالیت مجدد تمام خطوط اتوبوسرانی در این شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در راستای کاهش مشکلات برخی از شهروندان آغاز شده است.
او تصریح کرد: حمل و نقل عمومی در سطح شهر یکی از عواملی است که باعث شده تا شیوع کرونا سرعت بیشتری داشته باشد، اما تعطیلی این سرویس نیز موجب شده تا بسیاری از مردم با مشکلات حمل و نقلی مواجه شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در بازگشایی مجدد خطوط اتوبوسرانی رعایت مسائل بهداشتی و الزام استفاده از ماسک باید مورد توجه شهروندان باشد تا کمترین آسیب به جامعه وارد شود.
حسن شاهی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافرشهرداری شیراز نیز در این خصوص گفت: در پی تصمیمات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به شیوع گسترده این بیماری در شهر شیراز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی که از روز شانزدهم تیرماه متوقف شده بود مجدداً از روز شنبه یازدهم مرداد با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی راه اندازی شد.
وی افزود : در این راستا همراهی و تعامل شهروندان در خصوص رعایت پروتکل ها و دستورالعملهای بهداشت فردی از جمله استفاده از ماسک و الزام  به پرداخت کرایه از طریق کارت  شهروندی در پیشگیری از انتقال وشیوع بیشتر بیماری بسیار حائز اهمیت است و  بازرسین اداره بهداشت و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر بر این امر نظارت می کنند.