زیرساخت های درمانی فارس به توسعه متوازن نیاز دارد
زیرساخت های درمانی فارس به توسعه متوازن نیاز دارد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: دولت تدبیر و امید بدون در آمد نفت موفق […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: دولت تدبیر و امید بدون در آمد نفت موفق به انجام تعهدات خود شده که البته این شرایط به معنی نبود مشکلات نیست.

وی پرداخت مطالبات و معوقات بازنشستگان و مستمری بگیران را دیگر خدمات دولت عنوان کرد و گفت: بخش مهمی از مطالبات کشاورزان و کادر درمانی بزودی پرداخت می شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تشریح استعدادها و توانایی های استان فارس خاطر نشان کرد: تامین آب کشاورزی و صنایع را از جمله دغدغه های ما در جهش تولید به شمار می رود و در این راستا موضوع انتقال آب دریا به استان فارس ضروری است.

رحیمی اجرای چهار سد را از جمله فعالیت ها دولت در رفع مشکلات آبی استان عنوان کرد و گفت: خط آبرسانی به شهرهای جهرم و رودبال و سعادتشهر به نتایج خوبی رسیده که همچنان نیازمند تخصیص اعتبارت لازم است.

استاندار فارس در ادامه حمایت از راه اندازی مزارع خورشیدی را از جمله نیازهای استان عنوان کرد و گفت: تولید انرژی در استان با تاسیس پست های برق به نتایج مطلوب تری می رسد.

رحیمی جبران عقب ماندگی های زیر ساخت های جاده‌ای را از دیگر موضوعات اجرایی فارس عنوان کردو اظهار داشت: در مباحث فرهنگی انتظار داریم که توجه ویژه ای به شهر شیراز و استان فارس شودو ما در بحث اجرای تالار مرکزی شیراز نسبت به دیگر استان ها پیشرفت خوبی نداشته ایم.

تکمیل زیر ساخت های درمانی و جبران خسارات سوانح طبیعی از دیگر درخواست های استاندار فارس از دکتر نوبخت بود و در این خصوص گفت: با توجه به جایگاه استان در تامین نیاز های درمانی کشور؛ به توسعه متوازن زیر ساخت های درمانی استان نیاز داریم.

گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات مدیران کل و جمع بندی رئیس سازمان برنامه و بودجه پایان یافت.