بهره برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز با حضور معاون رئیس جمهور
بهره برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز با حضور معاون رئیس جمهور

فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید. این دانشگاه از سال ١٣٨٣ طرح مطالعاتی آن آغاز شد و در ۲ سایت طراحی و اجرایی خواهد شد. دانشگاه صنعتی شیراز در زمینی به وسعت ٣۶ هکتار خواهد بود و در رشته‌های برق، الکترونیک و […]

فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید.

این دانشگاه از سال ١٣٨٣ طرح مطالعاتی آن آغاز شد و در ۲ سایت طراحی و اجرایی خواهد شد.

دانشگاه صنعتی شیراز در زمینی به وسعت ٣۶ هکتار خواهد بود و در رشته‌های برق، الکترونیک و رشته‌های مرتبط با این دانشگاه ایجاد شده است.

در نظرگرفتن کلاس‌های مختلف، کتابخانه، آزمایشگاه و فضای کارگاهی در حال تکمیل و آماده سازی است و فاز دوم این دانشگاه در زمینی به وسعت ٨۴ هکتار خواهد بود و رویکرد این فاز نیز ایجاد فضای کارگاهی، رفاهی و خوابگاهی است.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز در این جلسه اظهار کرد: رویکرد این دانشگاه تربیت نیرو‌های متخصص در زمینه تحصیلات تکمیلی است و محدود به توسعه فیزیکی نشده و رشد خوبی در زمینه‌های مختلف توسط دانشگاه صنعتی شیراز صورت گرفته است.

او اضافه کرد: یکی از اهدافی که در دانشگاه‌های صنعتی وجود دارد تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم بوده و سعی کرده تا رویکردی جدید در حوزه‌های مختلف داشته باشد تا رویکرد دانشگاه در حوزه‌های علمی عوض شود.