آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی و تعریض محور شیراز-کرونی
آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی و تعریض محور شیراز-کرونی

عملیات بهسازی محور شیراز-کرونی با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد با حضور مهندس علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس آغاز گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، مهندس علیرضا سیاهپور در حاشیه آغاز این طرح گفت: […]

عملیات بهسازی محور شیراز-کرونی با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد با حضور مهندس علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس آغاز گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، مهندس علیرضا سیاهپور در حاشیه آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای تردد ایمن و روان (با رویکرد کاهش تصادفات و تسهیل در تردد) با اعتبار ۴۵میلیارد ریال و در مدت ۴ماه اجرا می گردد.

 

وی در خصوص جزئیات اجرایی این طرح تصریح کرد: در این طرح با اجرای تعریض محور و تفکیک ترافیک عبوری رفت و برگشت، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه ارتقاء می یابد.

 

مهندس سیاهپور اضافه کرد: این عملیات اجرایی شامل خاکبرداری، خاکریزی، بیس، ساب بیس، آسفالت و نصب علائم می باشد و با توجه به نقش اجرای طرح در بهبود ایمنی تردد مردم منطقه، سعی شده با استفاده از توان عملیاتی مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

 

گفتنی است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.​