مطالبه گری و نقد منصفانه مردم از مسولان شیرینی خدمت را مضاعف می کند
مطالبه گری و نقد منصفانه مردم از مسولان شیرینی خدمت را مضاعف می کند

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :خدمت بی منت و عادلانه از وظایف مسولان و مطالبه گری و انتقاد منصفانه مردم از انها شیرینی خدمت رسانی را مضاعف می کند . وی که در گردهمایی اعضای شوراها و دهیاران منطقه عالیوند بخش مرکزی صحبت می کرد افزود :رویکرد اصلی شهرستان بر […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :خدمت بی منت و عادلانه از وظایف مسولان و مطالبه گری و انتقاد منصفانه مردم از انها شیرینی خدمت رسانی را مضاعف می کند .

وی که در گردهمایی اعضای شوراها و دهیاران منطقه عالیوند بخش مرکزی صحبت می کرد افزود :رویکرد اصلی شهرستان بر اساس توازن منطقه ای طرح ریزی شده و با توجه به عقب ماندگی شهرستان در بعضی شاخص های مهم جبران آنها با اعتبارات شهرستانی در کوتاه مدت قابل جبران نیست .

رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اضافه نمود :برای رفع عقب ماندگی شهرستان اولین راهکار حضور قدرتمند بخش خصوصی و مردم در فعالیت های اقتصادی و جذب بیشتر اعتبارات از مرکز می باشد .

وی با انتقاد از روند فعلی توزیع اعتبارات گفت :تمرکز بیش از حد اعتبارات در مرکز و سیستم چانه زنی حاکم در ان موجب تضییع حقوق شهرستانهای دور از مرکز شده که امید است این روند توسط دولت و مجلس اصلاح گردد .

ایوبی گفت :درحالی که در خیلی از شهرستانهای کشور یا حضور قدرتمند مردم و بخش خصوصی در میادین اقتصادی روند توسعه انها را تسریع نموده امیدواری بیش از حد به اعتبارات دولتی مردم شهرستان نمی تواند خواسته همه مناطق در کوتاه مدت را تامین نماید .

وی گریزی هم به خدمات انجام گرفته در اقصی نقاط شهرستان در ۴۲سال گذشته در شهرستان ممسنی زد و اظهار داشت :نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته نیز گناهی نابخشودنی است که ضرورت دارد توسط مسولان و رسانه ها و به مردم عزیز اطلاع رسانی گردد .

در این همایش دهستانی اعضای شوراها و دهیاران روستاها که نماینده مردم شریف شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی حضور داشت اعضای شوراها و دهیاران و تعدادی از معتمدین محلی مسایل و مشکلات روستاها را بیان و مسولان مربوطه به ارایه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های در حال اجرا را بیان کردند .