نوبخت به فارس سفرکرد
نوبخت به فارس سفرکرد

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال رسمی استاندار فارس، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت. رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تا لحظاتی دیگر و با استفاده از […]

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال رسمی استاندار فارس، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تا لحظاتی دیگر و با استفاده از یک فروند بالگرد به صورت هوایی از بزرگراه دشت ارژن – قائمیه (تنگ ابوالحیات) بازدید خواهد کرد.

نوبخت سپس از موزه دفاع مقدس شیراز بازدید خواهد داشت و در ادامه در نشست مجمع نمایندگان مردم شریف استان فارس در خانه ملت در راستای بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان حضور می‌یابد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان روز نخست سفر خود به استان فارس نیز از طریق گیرنده‌های تلویزیونی شبکه استانی با مردم شریف استان فارس سخن خواهد گفت.

نوبخت فردا نیز از چندین طرح عمرانی در شهر شیراز بازید و کلنگ آغاز ساخت چند پروژه را نیز بر زمین خواهد زد.