پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری استانداری فارس برای تامین مسکن و جهیزیه نیازمندان
پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری استانداری فارس برای تامین مسکن و جهیزیه نیازمندان

در دیدار استاندار فارس با رئیس کمیته امداد، انعقاد تفاهم نامه ای به منظور تامین مسکن و جهیزیه افراد تحت پوشش کمیته امداد پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در نظر است که در تفاهم نامه استانداری فارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع تهیه جهیزیه، همکاری به منظور تامین دو […]

در دیدار استاندار فارس با رئیس کمیته امداد، انعقاد تفاهم نامه ای به منظور تامین مسکن و جهیزیه افراد تحت پوشش کمیته امداد پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در نظر است که در تفاهم نامه استانداری فارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع تهیه جهیزیه، همکاری به منظور تامین دو هزار سری جهیزیه با ارزش هر جهیزیه ۱۵ میلیون تومان در قالب کالای تولید ملی با کیفیت، برای زوج های نیازمند صورت گیرد.

همچنین انعقاد یک تفاهم نامه جداگانه میان استانداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی ویژه محرومین در دستورکار قرار گرفته است.

گفتنی است در این تفاهم نامه مقرر شده متوسط مساحت مسکن های احداثی در روستاها ۶۰ مترمربع و در شهرها ۷۵مترمربع در نظر گرفته شود.