به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر از کار بیکار شود
به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر از کار بیکار شود

رئیس کل دادگستری استان فارس، برخی از معاونین قضایی دادگستری استان فارس، رئیس حوزه قضایی زرقان، فرماندار و برخی از مسئولان اجرائی این شهرستان ضمن بازدید از پالایشگاه نفت شیراز و کارخانجات صنعتی کاغذسازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این پالایشگاه و واحد صنعتی پرداختند.   حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل […]

رئیس کل دادگستری استان فارس، برخی از معاونین قضایی دادگستری استان فارس، رئیس حوزه قضایی زرقان، فرماندار و برخی از مسئولان اجرائی این شهرستان ضمن بازدید از پالایشگاه نفت شیراز و کارخانجات صنعتی کاغذسازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این پالایشگاه و واحد صنعتی پرداختند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در این بازدید، شهرستان زرقان را یکی از حساس‌ترین شهر‌ها بخصوص در زمینه فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: زرقان به لحاظ صنعتی یکی از مهم‌ترین شهر‌های استان فارس بوده و به منظور بررسی مشکلات حقوقی، رفع موانع تولید و همچنین افزایش ظرفیت کارخانجات و واحد‌های صنعتی برای پیگیری هر چه بیشتر در امسال بازدید‌های متعددی از واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان داشته ایم.

 

رئیس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در جلسه مجتمع پالایشگاه نفت شیراز به برنامه ریزی‌های متعدد و پیگیری دادگستری فارس بخصوص بعد از سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیری ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی از جهات کمی و کیفی جهش داشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: دادگستری استان فارس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در سال جهش تولید و همچنین پیگیری اجرای دستور‌های رئیس معظم قوه قضائیه به استان فارس با حساسیت هر چه بیشتر پیگیر مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی به ویژه بررسی مشکلات حقوقی و رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است.

 

او، از پیگیری و نگاه ویژه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس به شهر شیراز و شهرستان زرقان نیز اشاره و اضافه کرد: از سوی این ستاد واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی و صنعتی استان فارس شناسایی شده است و در صدد هستیم با کمک مقام‌های اجرایی و ضمن رایزنی و مشورت با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در سفری که به استان دارند موانع مشکلات این واحد‌های صنعتی را برطرف کنیم.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس ابراز امیدواری کرد: با ثبت و جمع آوری دیدگاه ها، نقطه نظر‌ها و پیشنهاد‌های همکاران قضایی در ستاد پیگیری اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، تعامل و همکاری با مسئولان اجرائی، کارگاه‌های تولیدی زودبازده، واحد‌های تولیدی و کارخانجات صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل را راه اندازی کرده و سبب اشتغال جوانان شویم.

 

مهم‌ترین دغدغه دادگستری پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است

او تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه ما در این ستاد، پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نیمه تعطیل و جلوگیری از تعطیل شدن این واحد‌ها است و به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر از کار بیکار شود و در سال جهش تولید، دادگستری فارس تمام تلاش خود را برای عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بویژه در این خصوص با جدیت هر چه تمام به کار گرفته است.

 

او، به پالایشگاه نفت شیراز نیز اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه از سال ۱۳۵۲ راه اندازی و در حال حاضر دارای ظرفیت روزانه ۶۰ هزار بشکه نفت است و امیدواریم با تلاش مسئولان این پالایشگاه و تعامل با فرماندار و رئیس حوزه قضایی زرقان شاهد افزایش ظرفیت تولید این پالایشگاه نفت کشور باشیم و ضمن خودکفایی استان فارس در این خصوص شاهد رونق اقتصادی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

 

در ادامه مسئولان قضایی استان فارس، فرماندار زرقان و سایر مسئولان اجرائی ضمن بازدید از کارخانه در حال ساخت کاغذسازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر پرداختند.