مدت زمان ثبت شرکت از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت کاهش یافته است
مدت زمان ثبت شرکت از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت کاهش یافته است

استاندارفارس گفت: با هماهنگی دستگاه های مختلف، مدت زمان ثبت شرکت از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت کاهش یافته و با هماهنگی قوا این زمان باز هم قابل کاهش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار که با حضور وزیر […]

استاندارفارس گفت: با هماهنگی دستگاه های مختلف، مدت زمان ثبت شرکت از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت کاهش یافته و با هماهنگی قوا این زمان باز هم قابل کاهش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار که با حضور وزیر اقتصاد به صورت آنلاین برگزار شد، اظهارداشت: پس از مطرح شدن ابتکار پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار توسط وزیر اقتصاد، فارس به عنوان دومین استان کشور آماده بهره برداری از این طرح شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: در سال های اخیر با اقدامات صورت گرفته رتبه وضعیت کسب و کار فارس از رتبه ۲۳ به رتبه ۹ کاهش یافته است.

وی ادامه داد: سیاست هایی مانند تسهیل در تجارت به ویژه تجارت خارجی، جابجایی پول و ارز، کاهش نرخ ریسک سرمایه گذاری و تثبیت وضعیت اقتصادی با وجود تنگناهای اقتصادی در دستورکار دولت تدبیر و امید بوده است که در رونق کسب و کار تاثیر بسزایی دارند.