موفقیت شهرداری شیراز در انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت
موفقیت شهرداری شیراز در انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز از موفقیت شهرداری شیراز در فروش ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در روزهای پایانی تیرماه امسال خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سینا بنی‌زمانی» در حاشیه یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: از مبلغ […]

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز از موفقیت شهرداری شیراز در فروش ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در روزهای پایانی تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سینا بنی‌زمانی» در حاشیه یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: از مبلغ مذکور ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل خط ۲ قطار شهری و ۲۰۰ میلیارد تومان به نوسازی و بهسازی اتوبوس‌های شهری اختصاص خواهد یافت.

وی بازپرداخت ۵۰ درصد از اصل و سود این اوراق را در تعهد دولت دانست.

این عضو شورای پنجم یادآور شد: دولت در سال جاری مهلت انتشار و فروش اوراق مشارکت را پایان تیرماه مقرر کرده بود که شهرداری شیراز موفق شد در این بازه زمانی نسبت به فروش اوراق اقدام کند.

بنی‌زمانی با قدردانی از تلاش شهردار شیراز، مجموعه معاونت مالی و اقتصادی و نیز سازمان قطار شهری در خصوص این اقدام ارزشمند، اضافه کرد: این توفیق منجر به تامین مالی جهت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری شهرداری شیراز خواهد شد.