واجدین شرایط تسهیلات کمک ودیعه اجاره به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک کنند
واجدین شرایط تسهیلات کمک ودیعه اجاره به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک کنند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: واجدین شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن ،کد ملی سرپرست خانواده را به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک نمایند.   به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس،مهندس محمد حسین حمیدی زاده معاون مسکن و […]

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: واجدین شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن ،کد ملی سرپرست خانواده را به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک نمایند.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس،مهندس محمد حسین حمیدی زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: صرفاً کد ملی سرپرست خانوار را ترجیحاً به حروف لاتین به شماره فوق پیامک کنند و زمان شروع این ثبت نام از تاریخ ۴/۹/۹۹ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۹/۵/۹۹ می باشد.

وی تصریح کرد: مبلغ کمک ودیعه مسکن در شهر شیراز مبلغ ۳۰ میلیون تومان و در شهرستان ها مبلغ ۱۵ میلیون تومان است و به حساب موجر واریز می گردد .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس در خصوص مبلغ اقساط این کمک ودیعه گفت : سود ۱۳ درصد این کمک ودیعه را به عنوان اقساط در طول یکسال کسانی که این تسهیلات را دریافت میکنند باید پرداخت کنند و اصل تسهیلاتی را که دریافت کردند در پایان سال بازپرداخت خواهند داشت.

مهندس حمیدی زاده اضافه کرد: شرایط احراز این تسهیلات در سامانه طرح اقدام ملی به آدرس اینترنتی WWW.TEM.MRUD.IR رجوع کنند و بر اساس آن شرایط اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ضروری است شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می گردد به نام فرد متقاضی می باشد.

همچنین او متذکر شد: متعاقبا زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی اعلام خواهد شد.