بررسی مشکلات روستای گردخون با حضور فرماندار شیراز
بررسی مشکلات روستای گردخون با حضور فرماندار شیراز

  فرماندار شیراز در بازدید از روستای گردخون به بررسی مسائل و مشکلات اهالی این روستا پرداخت.   در این بازدید جمعی از مسئولین شهرستان از جمله بخشدار مرکزی، مدیران آبفای شیراز، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، بهداشت و راه و شهرسازی حضور داشتند. برخی از معتمدین و اهالی روستای گردخون مسائل مربوط به کمبود امکانات […]

 

فرماندار شیراز در بازدید از روستای گردخون به بررسی مسائل و مشکلات اهالی این روستا پرداخت.

 

در این بازدید جمعی از مسئولین شهرستان از جمله بخشدار مرکزی، مدیران آبفای شیراز، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، بهداشت و راه و شهرسازی حضور داشتند.

برخی از معتمدین و اهالی روستای گردخون مسائل مربوط به کمبود امکانات بهداشتی، آب شرب، انشعابات آب روستایی، راه و سایر محدودیت ها و مشکلات عدیده روستایی را مطرح کردند.

فرماندار شیراز در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات مطرح شده اظهار داشت، بازدید امروز از روستای گردخون در تداوم بازدیدهای یک سال اخیر فرمانداری شیراز صورت گرفته و مسائل و مشکلات اهالی روستا در جلسه فوق‌العاده کمیته توسعه روستایی و با حضور مدیران ذیربط از دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردای روز بازدید مطرح و پیگیری خواهد شد.

محمدرضا امیری در این بازدید به درخواست های فردی اهالی روستا نیز پرداخته و دستورات لازم در خصوص مرتفع نمودن مشکلات را فی المجلس صادر کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل روستاهای منطقه به ویژه روستای گردخون مربوط به کمیت و کیفیت آب شرب می باشد افزود مشکلات کمی و کیفی آب شرب گردخون عمدتا به دلیل شبکه فرسوده لوله کشی بوده که قدمت بالایی دارد.

 

امیری خاطر نشان کرد با درخواست و پیگیری شورا، دهیار و بخشدار موضوع آب شرب روستای گردخون به طور ویژه به آبفای شهری واگذار شده و شخصا این موضوع را دنبال می کنم.

فرماندار شیراز در پایان اعلام کرد: خوشبختانه امروز در بازدید مجدد از این روستا و براساس گزارش آبفای شهری، قریب ۸ کیلومتر از مسیر ۲۰ کیلومتری شبکه فرسوده طی یک سال گذشته تعویض شده و فرایند تعویض شبکه آب شرب روستایی تا حل کامل مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.