دستگیری عامل انتشار شایعه سقوط هلی کوپتر
دستگیری عامل انتشار شایعه سقوط هلی کوپتر

اسماعیل زراعتیان گفت: در پی انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت در فضای مجازی در هفته های گذشته و بازتاب گسترده آن در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.   وی […]

اسماعیل زراعتیان گفت: در پی انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت در فضای مجازی در هفته های گذشته و بازتاب گسترده آن در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار را شناسایی و دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیپ منتشر شده مربوط به آتش سوزی کاه و کلش در زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان بوده و توسط کشاورزان برای آماده سازی زمین برای کشت جدید صورت گرفته است.

 

زراعتیان با بیان اینکه متهم که راننده خودرو سنگین می باشد انگیزه خود را از این اقدام، سرگرمی و ناآگاهی عنوان کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

رئیس پلیس مرودشت به شهروندان هشدار داد: از انتشار هرگونه فیلم، عکس و مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، جدا پرهیز کنند.