فراخوان مسابقه عکس با موضوع تعاون و کارآفرینی در یک قاب ، فرصت ها و تهدیدها
فراخوان مسابقه عکس با موضوع تعاون و کارآفرینی در یک قاب ، فرصت ها و تهدیدها

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس: در سال جهش تولید و در راستای حمایت از توسعه فرهنگ کارآفرینی مسابقه عکس را با موضوع تعاون و کارآفرینی در یک قاب در استان فارس، فرصت ها و تهدیدها برگزار می کند. بر اساس این گزارش علاقه مندان می توانند از […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس: در سال جهش تولید و در راستای حمایت از توسعه فرهنگ کارآفرینی مسابقه عکس را با موضوع تعاون و کارآفرینی در یک قاب در استان فارس، فرصت ها و تهدیدها برگزار می کند.

بر اساس این گزارش علاقه مندان می توانند از تاریخ ۱۵ مردادماه تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال آثار خود به ادرس ایمیل Photo@karfars.ir اقدام نمایند.

همچنین اعلام اسامی برندگان و اهدای جوایز نیز در هفته کارآفرینی سال ۱۳۹۹ است و همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت fars.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس همچنین در خصوص قوانین شرکت در مسابقه گفت شرکت در مسابقه برای عموم بلامانع است و هیچ هزینه ای و محدودیت سنی برای شرکت کنندگان ندارد.
به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به مسابقه راه میابد گواهی شرکت در مسابقه داده می شود.

ارسال آثار به منزله اعلام مالکیت معنوی این اثر است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب آن به عهده شرکت کننده است و محدوده جغرافیایی عکس ها می بایست استان فارس باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس شرکت کننده ها می بایست ضمن تکمیل فرم همراه با عکس به ادرس ایمیل گفته شده ارسال نماید.