حفظ منافع ملی در راس تصمیم گیری های کلان قرار دارد
حفظ منافع ملی در راس تصمیم گیری های کلان قرار دارد

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان کوار با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در توسعه همه جانبه شهرستان کوار اظهار داشت: فرایند پیگیری مصوبات این سفر در سیکل منظمی انجام خواهد شد اما همچنان با وجود فشارهای اقتصادی کشور، تلاش برای […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان کوار با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در توسعه همه جانبه شهرستان کوار اظهار داشت: فرایند پیگیری مصوبات این سفر در سیکل منظمی انجام خواهد شد اما همچنان با وجود فشارهای اقتصادی کشور، تلاش برای حل مشکلات ادامه دارد.

وی افزود: کشور با همان اهداف بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حال پیشرفت و توسعه است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تامین معیشت، امنیت و سلامت مردم را از جمله اهداف دولت در سال‌جاری عنوان کرد و اظهار داشت : برخورد با کسانی که به دنبال ایجاد فضای نا امنی در جامعه هستند بدون هیچ گونه تعارفی انجام می شود و ما با اشراف اطلاعاتی و امنیتی نگرانی از این جهت نداریم.

استاندار فارس تامین معیشت و اشتغال مردم را از جمله دغدغه های دولت دانست و گفت: مقوله معیشت با فراگیری کل جامعه باید با حفظ همه مولفه های اقتصادی و سیاسی تامین شود و در این خصوص تلاش های مستمری در حال اجراست.

رحیمی در ادامه گذر از بحران های مختلف اقتصادی و اجتماعی را از جمله اهداف کنونی عنوان کرد و گفت: توجه به زیر ساخت های درمانی مورد تاکید دولت بوده و اکنون شرایط خوبی برای مقاومت در برابر بیماری کرونا داریم.

وی خاطر نشان کرد: حفظ منافع ملی در راس تصمیم گیری های کلان کشور قرار دارد و برخی تلاش می‌کنند تا با تخریب این دست آوردها چهره نظام را مخدوش کنند.

گفتنی است این جلسه با سخنرانی فرماندار، امام جمعه کوار و نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.