ارائه خدمات به شهروندان صدرا بایستی در خود شهر صدرا انجام پذیرد
ارائه خدمات به شهروندان صدرا بایستی در خود شهر صدرا انجام پذیرد

  در تداوم بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان، فرماندار شیراز صبح امروز از ناحیه ۲ و ۳ و ۴ سازمان ثبت اسناد و املاک بازدید کرد.   فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ضمن تاکید بر ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، افزود؛ بسیاری از مراجعات […]

 

در تداوم بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان، فرماندار شیراز صبح امروز از ناحیه ۲ و ۳ و ۴ سازمان ثبت اسناد و املاک بازدید کرد.

 

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ضمن تاکید بر ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، افزود؛ بسیاری از مراجعات مردمی به ادارات در شرایط بحران کرونا غیر ضروری است و تمهیدات لازم در خصوص کاهش مراجعات به ادارات می بایستی از سوی مسئولین انجام و به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

محمدرضا امیری ضمن حضور در جمع کثیر مراجعین و گفتگوی چهره به چهره با شهروندان از روند خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای جلب حداکثری رضایت مردم شریف شیراز تقدیر کرد.

فرماندار شیراز از مجموعه اقداماتی که طی سال‌های اخیر در راستای الکترونیکی کردن پرونده ها و نیز مراحل صدور سند تک برگ املاک در این مراکز انجام شده ابراز خوشنودی کرد و افزود مجموعه این اقدامات موجب بهبود کیفیت خدمات به مردم شده است، به گونه ای که چنانچه ملکی دارای مشکلات حقوقی نباشد، صاحبان املاک می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن و حتی در کمتر از یک روز سند تک برگ خود را از سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز دریافت کنند.

 

وی بار دیگر بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین مراجعین تاکید و افزود بسیاری از خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد نیاز به مراجعه حضوری نداشته و در حال حاضر ارائه برخی از این خدمات به ذینفعان از طریق پست انجام می شود که می بایست در راستای تقویت آنها کوشید.

 

محمدرضا امیری در بازدید از اداره ناحیه ۳ و بخش اسناد و املاک صدرا که به صورت موقت در این ساختمان مستقر می باشد، ضمن اشاره به تاکیدات انجام شده از سوی فرماندار جهت تامین ساختمان مناسب در شهر صدرا، اظهار داشت؛ در راستای سهولت دسترسی و رفاه شهروندان محترم صدرا لازم است هر چه سریعتر این اداره در صدرا مستقر و خدمات به مردم را در همان شهر صدرا ارائه نماید که فرمانداری شیراز نیز به جد این موضوع را پیگیری خواهد کرد.