ساختمان شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی مناسب حال سالخوردگان و مستمری بگیران نیست
ساختمان شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی مناسب حال سالخوردگان و مستمری بگیران نیست

    محمدرضا امیری فرماندار شیراز در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، صبح امروز و همزمان با هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، از شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی شیراز دیدن کرد. در این بازدید فرماندار شیراز ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به مدیریت و کارکنان شعبه ۲ تامین […]

 

 

محمدرضا امیری فرماندار شیراز در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، صبح امروز و همزمان با هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، از شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی شیراز دیدن کرد.

در این بازدید فرماندار شیراز ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به مدیریت و کارکنان شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله گذاری در این مجموعه پرمخاطب قدردانی کرد.

محمدرضا امیری ضمن اشاره به اینکه شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز با بیش از ۱۵۰ هزار بیمه شده، یکی از شلوغ ترین شعب از مجموع ۵ شعبه تامین اجتماعی شهرستان شیراز می باشد، بر ضرورت مناسب سازی ساختمان اداری جهت سهولت تردد معلولین و افراد کم توان تاکید کرد.

فرماندار شیراز تکریم همه شهروندان به ویژه سالخوردگان و افراد کم توان را از اولویت ها برشمرده و افزود؛ باتوجه به قوانین مناسب سازی و حمایت از معلولین و در راستای رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران، مناسب سازی ورودی ساختمان و ایجاد دسترسی مناسب برای معلولین در کوتاه مدت و در گام دوم جابجایی ساختمان شماره ۲ تامین اجتماعی از ضروریات است که آنرا را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

 

محمدرضا امیری افزود راهروهای باریک و پله های زیاد این ساختمان در شرایط عادی نیز مناسب حجم مخاطبین این سازمان نبوده و با توجه به ترافیک تردد بیمه‌شدگان و کثرت مراجعات و به ویژه ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط، تعویض ساختمان مرکز شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر یک ضرورت به شمار می رود.